سه شنبه 03 بهمن 1402

زندگی در برج خلیفه/ آیا می‌توان در برج خلیفه خانه خرید؟

زندگی در برج خلیفه/ آیا می‌توان در برج خلیفه خانه خرید؟

در این مقاله از راهنمای زندگی در امارات به موضوع زندگی  در برج الخلیفه می پردازیم.

در این مقاله از راهنمای زندگی در امارات به موضوع زندگی  در برج الخلیفه می پردازیم.

برج خلیفه، به‌عنوان بلندترین ساختمان جهان که توسط شرکت Emaar Properties احداث یافته، یکی از نمادهای مشهور و شگفت‌انگیز شهر دبی و در واقع تمام دنیا است.

این برج نه‌تنها به‌عنوان یک معجزه معماری معاصر شناخته می‌شود، بلکه به‌عنوان یک محل زندگی استثنایی و شگفت‌انگیز نیز شهرت دارد.

امکانات مسکونی برج خلیفه شامل 900 واحد مسکونی متنوع بوده که در طبقات 19 تا 108 این بنا بی‌نظیر قرار گرفته‌اند. نام دیگر این واحدها بالا مسکونی است.

انتخاب و خرید یک خانه در برج خلیفه، یک تصمیم بسیار مهم و تاثیرگذار بوده که مرحله‌ای مهم در مسیر زندگی شما به‌شمار می‌رود. این برج با ارائه آپارتمان‌هایی برای فروش یا اجاره، به‌عنوان یک گزینه منحصر به فرد برای ساکنان آن و سرمایه‌گذاران شناخته می‌شود.

آیا به دنبال یک آپارتمان یک خوابه، دو خوابه یا حتی یک پنت‌هاوس با تمام امکانات لوکس در برج خلیفه هستید؟

در ادامه در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید.

خرید خانه در برج خلیفه

خرید خانه و زندگی در برج خلیفه چگونه است؟

خرید خانه در برج خلیفه یکی از تصمیماتی است که سلیقه‌ و نیازهای افراد با ذائقه‌های بسیار لوکس را نشان می‌دهد. درواقع، افراد بسیار پولدار دنبال خرید خانه در این مکان هستند. این برج به‌عنوان نماد یک زندگی اشرافی در دبی شناخته شده و خرید خانه در آن، احساس زندگی در یک مکان بسیار لوکس و لاکچری را به خریداران خود می‌دهد.

در بازار خرید و فروش ملک در برج خلیفه، قیمت‌های متنوعی وجود دارد که بسته به نوع و اندازه ملک متفاوت هستند. درواقع، در این برج، خانه‌های متنوع با امکانات زیادی را می‌توانید مشاهده کنید.

هزینه خانه‌های استودیویی از 1,100,000 درهم شروع می‌شود.

از خانه‌های دو خوابه تا واحدهای بزرگ، قیمت‌ها تا 10,194,888 میلیون درهم متغیر هستند.

مزیت زندگی در برج خلیفه و خرید خانه

برج خلیفه به‌عنوان یکی از مشهورترین ملک‌های مورد توجه برای فروش در دبی محسوب می‌شود و این شهرت به‌دلیل بازگشت سرمایه استثنایی به خریداران است که این خانه‌ها را می‌خرند.

تصمیم به خرید یک خانه در این برج یک تصمیم بسیار عاقلانه بوده و افراد از لحاظ زندگی در محیط لوکس و لاکچری قرار دارند. درواقع با خرید خانه در این برج نه‌تنها از بهترین امکانات روز دنیا برخوردار می‌شوید، بلکه، با فروش این خانه‌ها نیز می‌توانید سود بسیار خوبی به دست آورید.

فرصت‌های استثنایی با زندگی در برج خلیفه

مالکان خانه‌های برج خلیفه امکانات فراوانی را در اختیار دارند تا از زندگی لوکس و پر از هیجان خود لذت ببرند.

این امکانات شامل دسترسی به فروشگاه‌های منحصر به فرد، سالن‌های ورزشی مجهز و امکانات بهداشتی بی‌نظیر است. هتل آرمانی دبی با 160 خانه و سوئیت مهمان، رستوران‌های با کیفیت و مرکز آرامش نیز تجربه‌ای لوکس و فوق‌العاده‌ای را برای ساکنین این برج فراهم می‌کند.

ساکنان این برج از مناظر دلفریب فواره‌های دبی به‌شدت لذت برده و فاصله کوتاهی تا منطقه Business Bay که یک مرکز مهم تجاری است دارند.

این امکانات، علاوه بر افزایش کیفیت زندگی، به ساکنان این امکان را می‌دهد تا زندگی خاصی در این امکان داشته که دیگر در هیچ جای دیگری آن را تجربه نکنند.

شرایط خرید خانه در برج خلیفه

شرایط خرید ملک در برج خلیفه دبی متفاوت و بسته به توافق‌های مالکان و شرکت‌های معاملاتی تغییر می‌کند. این ساختمان استثنایی، یکی از لوکس‌ترین سازه‌های جهان بوده که قیمت خانه‌های آن با بقیه نقاط جهان متفاوت بوده و برای خرید خانه در این مکان باید هزینه‌های بیشتری بپردازید.

پرداخت اولین قسط معمولاً به‌عنوان ودیعه، حدود یک درصد از کل قیمت ملک است و پرداخت‌های بعدی بر اساس توافق‌های قبلی و شرایط قرارداد صورت می‌گیرد. هزینه‌های اضافی مانند عوارض، مالیات‌ها، هزینه‌های حقوقی و هزینه‌های انتقال مالکیت نیز باید مدنظر قرار گیرند.

علاوه بر این، هزینه‌های مرتبط با طراحی داخلی، مبلمان و دکوراسیون نیز از جمله هزینه‌هایی هستند که خریدار باید به آن‌ها توجه کند.

مزایای خرید آپارتمان در برج خلیفه دبی

به صورت کلی خرید آپارتمان در دبی مزایای زیادی دارد حال اگر این خانه در بلند ترین برج جهان باشد قطعا مزایای آن بیشتر هم می شود.

بالارفتن کلاس اجتماعی

برج خلیفه به عنوان بلندترین برج جهان شناخته می‌شود و خرید آپارتمان در اینجا می‌تواند به شما افتخار و شهرت بیشتری بخشیده و شما را جز افراد متمول و ثروتمند نشان دهد.

منظره‌های زیبا

با توجه به ارتفاع برج، ساکنان از منظره‌های فوق‌العاده شهر، خلیج فارس و مناطق اطراف لذت خواهند برد که این موضوع تجربه زندگی و لذت از آن را به طور چشمگیری برای افراد افزایش می‌دهد.

تجهیزات و امکانات لوکس

برج خلیفه از تجهیزات و امکانات لوکسی چون استخر شنا، سالن ورزشی، سونا و خدمات نگهبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند است که به ساکنان آن امکان یک زندگی رویایی را می‌دهد.

موقعیت مکانی عالی

برج خلیفه در مکانی استراتژیک در قلب شهر دبی و در نزدیکی به مراکز تجاری، رستوران‌ها و اماکن گردشگری قرار گرفته است که این موضوع دسترسی آسان به خدمات و مراکز تفریحی را برای افراد فراهم می‌سازد.

ارزش سرمایه‌گذاری

 به‌دلیل شهرت و تقاضای بالا برای زندگی در این برج، خرید آپارتمان می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن و با ارزش محسوب شود و ارزش ملک در طی زمان به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. درواقع، با زندگی در این برج از امکانات آن لذت می‌برید و هر زمان خواستید می‌توانید آن را فروخته و سود بسیار خوبی کسب کنید.

خلاصه

از طرفی، این مزایا همراه با هزینه‌های بالا برای خرید و نگهداری ملک در این برج باید در نظر گرفته شوند.

زندگی در برج خلیفه چگونه است؟ برج خلیفه از زیباترین ساختمان‌هایی است که در کشور دبی قرار دارد. این برج علاوه‌بر هتل، دارای خانه و آپارتمان‌هایی است که افراد متمول و ثروتمند می‌توانند این واحدها را خریداری کنند.

امکانات زیادی در این خانه‌ها وجود داشته و افراد یک زندگی لوکس و لاکچری را در آن تجربه می‌کنند. همچنین، این برج ویو فوق‌العاده عالی و زیبا داشته و به مکان‌های گردشگری و سایر مکان‌های مهم شهر دبی نزدیک است. علاوه‌براین، با فروش خانه در این برج می‌توانید سود زیادی به دست آورید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره زندگی در برج خلیفه را به دست آورید.