سه شنبه 01 آبان 1403
Flowers
  • یکشنبه 06 تیر 1400
  • دسته‌بندی:
  • News
  • کد خبر: 5105
  • منبع : پایگاه خبری ملک هفت

نگارش کلیه قرارداد های ملکی

همراه حقوقی شما در اتاق قرارداد برای معاملات ملکی

خانه حقوق و داوری 09002501130 مشاوره در واتساپ

عرضه های جدید فایل های نوساز توسط سازنده ها

عرضه های جدید فایل های نوساز توسط سازنده ها

به گزارش پایگاه خبری ملک هفت، سازنده های واحدهای مسکونی به عنوان تامین کننده واحد مسکونی اولین گروهی بودند که تصمیم گرفتند که از فروش و تکمیل واحدهای در دست ساخت خود حداقل تا زمان مشخص شدن وضعیت مذاکرات احیای برجام و تعیین تکلیف انتخابات ریاست جمهوری صرفنظر کنند

عرضه های جدید فایل های نوساز توسط سازنده ها

 

هرچند تعداد موارد فروش در بازار خرید و فروش املاک مسکونی در قیاس با ماه های پایانی سال قبل از افت چشمگیری برخوردار بوده است، اما در همین بازار به نسبت راکد نیز هنوز فایل های متنوعی برای عرضه در بازار مسکن موجود است. بر اساس جدیدترین بررسی های میدانی از بازار خرید و فروش واحد مسکونی، در ابتدای آخرین ماه بهار، ارائه فایل های واحدهای نوساز توسط سازنده هااز افزایش جزئی برخوردار شده است به نظر می رسد بازار مسکن در خرداد شاهد تحرک های جزئی در بخش فروش باشد.

به گزارش پایگاه خبری ملک هفت، سازنده های واحدهای مسکونی به عنوان تامین کننده واحد مسکونی اولین گروهی بودند که تصمیم گرفتند که از فروش و تکمیل واحدهای در دست ساخت خود حداقل تا زمان مشخص شدن وضعیت مذاکرات احیای برجام و تعیین تکلیف انتخابات ریاست جمهوری صرف نظر کنند، اگرچه بعید می رسد که بازار مسکن در سال جاری جهش قیمتی جدیدی را تجربه کند و اغلب متخصصان بازار مسکن بر این باورند که این بازار پتانسیل جهش قیمتی را در حال حاضر ندارد.؛ اما واقعیت این است که که در سال گذشته و به خصوص در ماه های پایانی انتظار توقف روند جهش قیمت و رفتن بازار مسکن به وضعیت ثبات نسبی وجود داشت که این انتظار البته محقق نشد. همین موضوع موجب شد که بعضی از سازنده هایواحدهای مسکونی به این باور که دوره آرامش و ثبات در بازار مسکن فرا رسیده است به دیده شک بنگرند و فعلا دست نگه دارند تا با تحلیل دوباره رفتار بازار به جمع بندی نهایی برسند. این بخش از سازنده ها تصمیم گرفتند که فعلا از بازار خارج شوند و فایل های خود را نگه دارند اما در چند هفته اخیر مشاورین املاک اعلام کردند که برخی از این سازنده هادوباره به بازار برگشته اند و فایل های فروش خود را مجددا عرضه کرده اند.

بررسی موتورهای جستجوی املاک موید این مطلب است که عرضه فایل های نوساز در مقایسه با فروردین و اردیبهشت ماه از رشد مشخصی برخوردار بوده است. اگر این روند تداوم داشته باشد می توان به این باور رسید که که سازنده هابه عنوان یکی از مهم ترین بخش های فعال در بازار مسکن با بررسی روند بازار و متغیرهای فعال در این بازار به این جمع بندی رسیده اند که بازار مسکن توان جهش قیمتی جدیدی ندارد و آن ها می توانند به بازار مسکن برگردند و فایل های بیشتری را جهت عرضه، ارائه نمایند.

اخبار مرتبط


اخبار خرید ملکی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.