سه شنبه 01 آبان 1403
Flowers
  • یکشنبه 27 آذر 1401
  • دسته‌بندی:
  • News
  • کد خبر: 5165
  • منبع : رپورتاژ آگهی

نگارش کلیه قرارداد های ملکی

همراه حقوقی شما در اتاق قرارداد برای معاملات ملکی

خانه حقوق و داوری 09002501130 مشاوره در واتساپ

برج های مسکونی چگونه هزینه ها را مدیریت می کنند؟

برج های مسکونی چگونه هزینه ها را مدیریت می کنند؟

مدیریت برج های مسکونی در طی چند سال اخیر بسیار ساده شده و برخی از نرم افزارهای تلفن همراه تلاش کرده اند مباحث مالی را برای ساکنین و مدیران تسهیل نمایند. در این اپلیکیشن ها تلاش می شود با استفاده از معیارهای خاصی شارژ ساکنین را محاسبه کرده و به صورت الکترونیک از حساب آن ها ملبغ را برداشت کند.

علاوه بر این مدیران می توانند با استفاده از امکانات متنوع ، ساکنین را از تحولات اخیر برج مطلع کرده و با راه اندازی تابلو اعلانات نسبت به حل مشکلات اقدام نمایند. در این پست قصد داریم یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت برج را برای شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

 

نرم افزار هومتیک

هومتیک که برای بسیاری از مدیران ساختمان نرم افزار بسیار شناخته شده ای می باشد یکی از اپلیکیشن های مدیریت برج می باشد که بسیاری از افراد به دلیل سهولت استفاده ، امکانات متنوع و رایگان بودن آن را به یاد می آورند. در این اپلیکیشن شما می توانید به صورت تفکیک شده هزینه شارژ تمامی واحد را مشخص کرده و به آن ها اجازه دهید از صندوق مالی شخصی و یا درگاه مستقیم بانکی هزینه ها را پرداخت کنید. هومتیک که امروزه لقب معتبرترین اپلیکیشن مدیریت برج را به خود اختصاص داده به صورت مستمر به روزرسانی هایی را در دستور کار خود قرار می دهد تا بتواند خدمات رسانی بهتری را ارائه دهد.

 

امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک

تمامی نرم افزارهای مدیریت برج برای شما امکاناتی را در نظر می گیرند تا با استفاده از آن برای خود مزیت رقابتی ایجاد کرده و در این بازار بتوانند شرایط بهتری را تجربه کنند. در این بخش قصد داریم نگاهی به مهمترین امکانات نرم افزار مدیریت برج هومتیک بیاندازیم.

 

 صندوق ساختمان

از بهترین و اصلی ترین عملکردهای نرم افزار هومتیک بخش صندوق ساختمان می باشد که می توانید تراکنش های مالی صندوق، پرداخت هزینه ها و گزارش دهی ساکنین را در این بخش داشته باشید. در بخش گزارش دهی مدیر ساختمان می تواند به بر اساس تراکنشات مالی و واحدها گزارش هایی را آماده کرده و در اختیار ساکنین قرار داد.

 

مدیریت شارژ برج

در بخش مدیریت شارژ برج ، شما می توانید با اعمال معیارهای چندگانه مانند در نظر گرفتن تعداد ساکنین، متراژ خانه ، طبقه واحد هزینه شارژ را به صورت جداگانه برای تمامی ساکنین محاسبه کرده و به روش های مختلف نسبت به صدور فاکتور اقدام کنید. نکته جالب در مورد بخش مدیریت شارژ برج امکان اعمال جریمه دیرکرد برای ساکنین هست که چنین مسئله ای در نرم افزارهای دیگر دیده نشده است. علاوه بر این مدیر ساختمان می تواند برای خانه های خالی از سکنه نیز به صورت مجزاء معیارهایی را تعریف کرده و هزینه شارژ آن ها را به صورت مجزاء محاسبه نماید.

 

تابلو اعلانات

از بخش های منحصر به فرد نرم افزار مدیریت برج هومتیک امکان اضافه کردن اتفاقات و اطلاعات ساختمان در تابلو اعلانات می باشد. همانگونه که در ساختمان های مسکونی ، برد اعلانات دارید ، اپلیکیشن هومتیک نیز برای شما شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید ساختار مدون تر همراه با امکان پشتیبانی را در این نرم افزار داشته باشید. مدیران ساختمانی که قصد دارند از این شرایط استفاده کنند بهتر است با هر اعلان ، تاریخی را بر روی آن ثبت کنند.

 

کیف اعتباری

آن دست از ساکنینی که نسبت به پرداخت هزینه شارژ و قبوض مشاع فراموش کار هستند می توانند از طریق کیف اعتباری خود حسابشان را شارژ کرده و در صورتی که پرداخت هزینه را فراموش کرده باشند مدیر ساختمان بر اساس دسترسی خود می تواند هزینه شارژ را از حساب آن ها برداشت کند.

 

قوانین ساختمان

از مهمترین عواملی که می تواند همبستگی میان اعضای ساختمان را تضمین کند تدوین مجموعه قوامین برج می باشد. در نرم افزار هومتیک این امکان وجود دارد که بتوانید قوانین تدوین شده را به صورت الکترونیکی در اپلیکیشن قرار داده و بعد از ثبت نام اهالی در نرم افزار ، با تنها یک کلیک مجموعه قوانین را تایید کنند. این مجموعه قوانین توسط مدیر ساختمان و اعضای هیات مدیره تدوین می شوند و تحت هر شرایط باید توسط ساکنین رعایت شوند.

 

مدیریت خدمات

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که ساکنین برج ها با آن دست و پنجه نرم می کنند دسترسی به خدمات ممتاز برای خود می باشد. در نرم افزار هومتیک شرایطی برای شما فراهم شده است تا بتوانید تمامی خدمات نزدیک به برج را بر اساس کیفیت ، نزدیکی به برج و هزینه دسته بندی کرده و در صرف هزینه و زمان به ساکنین کمک کنید.

 

دانلود نرم افزار هومتیک

نرم افزار هومتیک به منظور اینکه خدمات ممتازی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تصمیم گرفته است دسترسی به این نرم افزار را برای تمامی افراد تسهیل نماید. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه (اندروید و آیفون) و سیستم عامل ویندوز از خدمات آن بهره مند شوید.

 

اخبار مرتبط


اخبار خرید ملکی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.