سه شنبه 01 آبان 1403
Flowers

نگارش کلیه قرارداد های ملکی

همراه حقوقی شما در اتاق قرارداد برای معاملات ملکی

خانه حقوق و داوری 09002501130 مشاوره در واتساپ

لیست قیمت جدید رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران

لیست قیمت جدید رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران

ملک هفت لیست قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران را برای مستاجرانی که به دنبال آپارتمانی برای اجاره هستند، آماده کرده است.

برای اطلاع از قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مناطق تهران با ما همراه شوید.

جدول قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران

بررسی های میدانی از فایل های موجود در دفاتر املاک نشان می دهد که تنوع فایل های اجاره ای در مناطق مختلف بالا رفته و همچنین نرخ های متفاوتی از سوی مالکان پیشنهاد شده است.

بررسی لیست زیر نشان می دهد مسکن هایی که در مناطق مختلف تهران از سوی مالکان پیشنهاد شده است هم به صورت رهن کامل و هم به صورت ترکیبی می باشد.

آنچه در فایل های موجود در دفاتر املاک دیده می شود این است که، مستاجران می توانند به راحتی ملک مورد نظرشان را با توجه به بودجه خود در مناطق مختلف تهران، یا به صورت رهن کامل یا به صورت ترکیبی از رهن و اجاره ماهانه پیدا کنند.

قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران متفاوت است. به عنوان مثال: در لیست زیر قیمت ودیعه مسکن در مناطق شمالی تهران از 200 میلیون تومان به بالا بوده و نرخ اجاره آن ها بین 6 تا 8 میلیون تومان از سوی مالکان پیشنهاد شده است.

همچنین فایل هایی که در مناطق شمال شرقی تهران یافت شده اند، بین 200 تا 400 میلیون تومان رهن کامل می باشد. اجاره ماهیانه در این مناطق عموما بین 3 تا 5 میلیون تومان است.

با مراجعه به لیست زیر می توانید قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران را ببینید و بر اساس آن منطقه مناسب خودتان را برای سکونت پیدا کنید.

لیست مزبور قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران بر اساس منطقه و متراژ خانه به نمایش گذاشته است.

همچنین متقاضیانی که قصد خرید مسکن دارند، می توانند با مراجعه به قسمت مظنه ملکی از قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی در مناطق مختلف تهران آگاه شوند و بر اساس سرمایه و داراییشان اقدام به خرید خانه کنند.

لیست قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران

اخبار مرتبط


اخبار خرید ملکی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.