سه شنبه 01 آبان 1403
Flowers

نگارش کلیه قرارداد های ملکی

همراه حقوقی شما در اتاق قرارداد برای معاملات ملکی

خانه حقوق و داوری 09002501130 مشاوره در واتساپ

لیست قیمت جدید مسکن در شهرک غرب تهران

لیست قیمت جدید مسکن در شهرک غرب تهران

قیمت مسکن در شهرک غرب تهران به دلیل ساخت و سازهای مدرن، خیابان کشی های عریض، آب و هوای پاک، جمعیت کم، امکانات رفاهی و درمانی، تراکم خانه های ویلایی و دسترسی به شریان های اصلی شهر تهران، نسبت به مناطق دیگر تهران گرانتر می باشد

لیست قیمت مسکن در شهرک غرب تهران

شهرک غرب از مناطقی است که در قسمت شمال شرقی تهران و در منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته است.

 شهرک غرب در سال 1340 روستایی با نام خوردین بود، که اغلب ساکنان آن مسیحی بودند، عده ای از مهندسان آمریکایی با هدف ساخت یک تهران مدرن، شروع به شهرک سازی در این منطقه نمودند. سبک این شهرک ها شبیه بهخانه های غرب بود و به همین دلیل به شهرک غرب نام گرفت.

بعد از پیروزی انقلاب نام این شهرک تغییر یافت و به شهرک قدس تبدیل شد. از ویژگی های بارز این شهرک وجود ویلاهای مدرن و به روز می باشد که با گذشت بیش از 50 سال، هنوز هم جزو نمونه های برتر ساختمان سازی در تهران به شمار می روند.

شهرک غرب از سمت شمال به سعادت آباد، از شرق به رودخانه درکه، بزرگراه شهید چمران و ده ونک، از سمت غرب به خیابان فرحزادیو از سمت جنوب به بزرگراه همت منتهی می شود.

امکانات شهرک غرب تهران

  • دسترسی به مراکز درمانی و بیمارستان ها
  • وجود مراکز رفاهی و فرهنگی
  • وجود مراکز ورزشی
  • وجود ساختمان هاو سفارت های مهم
  • وجود سرانه فضای سبز بالا و بوستان های بسیار خوش منظره
  • دسترسی به امکانات حمل و نقل

با توجه به امکانات موجود در شهرک غرب، متقاضیان زیادی خواهان خرید و یا اجاره مسکن در این منطقه هستند. ملک هفت لیست قیمت مسکن در شهرک غرب تهران را برای این دسته از متقاضیان فراهم آورده است.

همانطور که گفته شد قیمت مسکن در شهرک غرب تهران به دلیل موارد بالا، از قیمت مسکن در سایر مناطق گران تر است و حتی می توان گفت قیمت مسکن در شهرک غرب با قیمت مسکن در منطقه یک تهران در برخی موارد برابری می کند.

لیست قیمت مسکن در شهرک غرب تهران

اخبار مرتبط


اخبار خرید ملکی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.