سه شنبه 01 آبان 1403
Flowers

نگارش کلیه قرارداد های ملکی

همراه حقوقی شما در اتاق قرارداد برای معاملات ملکی

خانه حقوق و داوری 09002501130 مشاوره در واتساپ

لیست قیمت جدید مسکن در مناطق تهران

لیست قیمت جدید مسکن در مناطق تهران

علاوه بر تغییر رفتار خریداران در بازار خرید و فروش مسکن، فروشندگان نیز تاحدودی تحریک شدند.

لیست قیمت مسکن در مناطق تهران

تحقیقات میدانی انجام شده از بازار معاملات مسکن در ماه های گذشته، نشان می دهد که این بازار تقریبا به ثبات رسیده و در پی آن نیز فروشندگان مسکن تغییر رفتار دادند.

با کاهش ریسک های اقتصادی و غیر اقتصادی در ماه های گذشته، رفتار بسیاری از خریداران و فروشندگان مسکن تغییر کرد.

خریداران به امید کاهش بیشتر قیمت ها فعلا دست از خرید کشیدند و فروشندگان نیز با نگرانی از دست دادن سرمایه خود، املاک مسکونیشان را با قیمت منصفانه و حتی کمتر از قیمت معمول به عرضه گذاشتند که باز هم خریداری یافت نشده و تصمیم به عرضه ملکشان در بازار اجاره شدند.

در سه ماه گذشته به دلیل توقف جهش قیمت مسکن، بسیاری از مالکان تصمیم به فروش ملک خود گرفتند. این درحالی است که در زمان جهش قیمت مسکن، به امید بیشتر شدن قیمت ها و استفاده از وضعیت تورم برای کسب سود بیشتر، با دقت و حساسیت بیشتری به فروش و عرضه ملک می پرداختند. اما با توقف جهش قیمت مسکن، مالکان به دلیل نگرانی از دست دادن سرمایه خود، با دادن تخفیف های مناسب برای فروش ملکشان ترغیب شدند و حتی در مواردی دیده شده که تخفیف های 10 میلیون تومانی در هر متر هم داده اند.

بازار مسکن از آبان ماه به دوران توقف جهش قیمت مسکن وارد شد و همین امر موجب تغییر رفتار خریداران و فروشندگان شد.

لیست زیر قیمت مسکن در مناطق تهران را نشان می دهد. با مشاهده لیست زیر متوجه کاهش و ثبات قیمت مسکن در مناطق تهران می شویم همچنین لیست زیر نشان می دهد که مالکان تا چه حد مشتاق فروش املاک خود هستند به طوری که در چند ماه گذشته و در دوران جهش قیمت مسکن، عرضه واحدهای نوساز و تازه ساخت بسیار کم بود و مالکان از فروش املاکشان جلوگیری می کردند.

لیست قیمت مسکن در مناطق تهران

اخبار مرتبط


اخبار خرید ملکی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.