سه شنبه 01 آبان 1403
Flowers

نگارش کلیه قرارداد های ملکی

همراه حقوقی شما در اتاق قرارداد برای معاملات ملکی

خانه حقوق و داوری 09002501130 مشاوره در واتساپ

لیست قیمت جدید خانه چند سال ساخت در تهران

لیست قیمت جدید خانه چند سال ساخت در تهران

با بررسی فایل های فروش رفته در هفته های اخیر متوجه می شویم که دیگر تفاوت چندانی میان قیمت خانه های کهنسال با آپارتمان های یک یا چند سال ساخت وجود ندارد.

جدول قیمت خانه های کهنسال و چند سال ساخت

ملک هفت لیست قیمت خانه های کهنسال و آپارتمان های چند سال ساخت را برای خریدارانی که می خواهند سرمایه خود را حفظ کنند، جمع آوری کرده است.

جدول زیر قیمت خانه های فرسوده را بر اساس متراژ آن و سن ساخت آن به نمایش گذاشته است.

با وجود افزایش قیمت مسکن شرایطی که قبلا برای خانه مذیت محسوب شده و باعث بالاتر رفتن قیمت آن می شد، الان اهمیتی ندارد و قیمت خانه های چند سال ساخت نیز با قیمت خانه و آپارتمان های چند سال ساخت بربری می کند.

لیست قیمت جدید خانه های کهنسال در تهران

چه خانه هایی خریدار بیشتری دارند؟

با افزایش محدودیت سن بنا در دریافت اوراق مسکن از ۱۵ سال به ۲۰ سال، خانه های چندسال ساخت ۱۲ سال به بالا نیز به بازار خرید و فروش مسکن راه پیدا کردند.

به گفته یکی از مشاوران املاک با افزایش سن بنا برای دریافت تسهیلات مسکن، خانه هایی که سال ها در فایل ها باقی مانده بودند و خریداری نداشتند، به فروش رفتند و این نکته قابل توجهی است.

البته به گفته یکی از اعضای هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تهران، این املاک را بیشتر افرادی می خرند که به فکر حفظ ارزش دارایی خود هستند و با خرید خانه های چند سال ساخت دارایی خود را به سرمایه تبدیل می کنند.

بیشتر بخوانید 
انواع تسهیلات بانک مسکن در جهت توانمندسازی خانوارها

به جز افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند و خانه های چندسال ساخت را خریداری می کنند، عده ای از خریداران واقعی به دلیل افزایش قیمت مسکن و کمبود بودجه به سمت خانه های بدون سند و قولنامه ای که خریدار زیادی ندارند، میروند.

اخبار مرتبط


اخبار خرید ملکی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.