سه شنبه 01 آبان 1403
Flowers
  • شنبه 15 خرداد 1400
  • دسته‌بندی:
  • News
  • کد خبر: 5085
  • منبع : اقتصاد آنلاین

نگارش کلیه قرارداد های ملکی

همراه حقوقی شما در اتاق قرارداد برای معاملات ملکی

خانه حقوق و داوری 09002501130 مشاوره در واتساپ

60 هزار واحد مسکونی مسکن ملی بدون متقاضی در استان تهران

60 هزار واحد مسکونی مسکن ملی بدون متقاضی در استان تهران

استاندار تهران در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: در استان تهران ۶۰هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم که متقاضیان می‌توانند اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و ظرف ۲سال این واحدها را تحویل بگیرند.

60 هزار واحد مسکونی مسکن ملی بدون متقاضی در استان تهران

استاندار تهراندر گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: در استان تهران ۶۰هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم که متقاضیان می‌توانند اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و ظرف ۲سال این واحدها را تحویل بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری ملک هفت به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه شورای مسکن با اظهار این مطلب که 72 هزار واحد مسکن ملی سهم استان تهران است ادامه داد: تاکنون ۱۲هزار نفر ثبت‌نام خود را در این طرح نهایی و وجه پرداخت کرده اند.

ایشان با تاکید بر این مطلب که مسکن ملی فاقد نقایص و مشکلات زیرساختی و زیربنایی است بیان داشت: در استان تهران ۶۰هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم و در این خصوص متقاضیان می‌توانند سامانه را مطالعه و اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و طبق زمان‌بندی ظرف ۲سال این واحدها را تحویل بگیرند.

استاندار تهرانضمن توصیه به همکاری شهرداران استان تهران در زمینه ارائه خدمات زیر بنایی و زیر ساختی به مساکن طرح ملی مسکن ادامه داد : در این زمینه دستگاه‌های خدمات رسان اعلام آمادگی کرده اند تا نسبت به نصب انشعابات اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار تهراندر زمینه بحث مسکن مهر نیز بیان داشت: مهمترین دستور کار اتمام پروژه‌های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت نام کرده و پول آن را پرداخت کردند، در این راستا ۳۲۲هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که ۸۵درصد تحویل داده شده و ۱۵درصد باقی مانده نیز تعیین تکلیف شد تا موانع آن برداشته شود.

انوشیروان محسنی بندپی در مورد اقدامات شورای مسکن نیز اظهار داشت: با توجه به کمک شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهرهای جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار مالی به شهروندان اقدامات پیگیری شود و تا ۳۰مردادماه واحدهای باقی مانده مانده تحویل داده شود.

 

 

اخبار مرتبط


اخبار خرید ملکی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.